Dierenuitvaartcentrum Flevoland
Welkom bij Dierenuitvaartcentrum Flevoland
Het pand van Dierenuitvaartcentrum Flevoland is in 2008 gebouwd op industrieterrein De Kolk in
Afscheid nemen
Je kunt bij ons kiezen uit de volgende crematie-opties:
Daarnaast voeren wij de crematies uit voor uitvaartlocaties in Naarden, Amsterdam en
Urnen en gedenken
Je kunt ervoor kiezen om de asresten duurzaam te bewaren in bijvoorbeeld een urn, as-sieraad of beeltenis. Deze worden in vele kleuren, vormen en materialen gemaakt.
We tonen je graag onze uitgebreide collectie. Wil je meer informatie en alvast kijken naar het aanbod? Klik hier.
Openingstijden
Naast onze reguliere openingstijden zijn wij iedere dag -ook in het weekend- telefonisch bereikbaar tot 21.00 uur.
Bezoek aan Dierenuitvaartcentrum Flevoland kan alleen op afspraak, zo kunnen we aan al onze klanten gepaste aandacht geven. Aan diensten na 18.00 uur, in het weekend en op feestdagen zitten extra kosten verbonden, klik hier voor meer informatie.
Openingstijden
-
Maandag09:00 - 17:00
-
Dinsdag09:00 - 17:00
-
Woensdag09:00 - 17:00
-
Donderdag09:00 - 17:00
-
Vrijdag09:00 - 17:00
-
Zaterdag09:00 - 17:00
-
Zondag09:00 - 17:00
Onze recensies
Paul E.
5
Met dank aan Brenda en haar team is het afscheid van onze lieve Ike na 12 jaar van intense liefde met liefde en aandacht verzorgd. We werden heel netjes opgevangen toen we aankwamen en uitgebreid voorgelicht over alle mogelijkheden die er waren. We hebben alle tijd gekregen om afscheid te nemen. De volgende dag konden we Ike al weer ophalen. Dat was heel fijn dat hij weer zo snel thuis was. Dank jullie wel voor deze warme ondersteuning in een emotionele tijd. Met vriendelijke groet, Paul en Lieke, baasjes van Ike
Maaike
5
Toen onze lieve Bella op 17 april o slechts 3 jarige leeftijd overleed werd ze met veel zorg en liefde opgehaald door Mario en Rietje (namens dierenuitvaartcentrum) De zorg voor onze Bella konden wij zonder moeite overlaten aan hun. Na het ontvangen van een sms dat zij werd gecremeerd werd ze zelfs weer thuis gebracht.. wij zijn Mario en Rietje heel erg dankbaar dat ze ons verdriet een beetje dragelijker hebben gemaakt.. ontzettend bedankt namens familie Becker.
Marike W
5
Toen mijn hondje Toby was overleden is hij naar Dierenuitvaartcentrum Flevoland gebracht. Alles werd heel netjes geregeld, we hadden telefonisch contact en ik kon mijn wensen met hen bespreken. Toen ik me later bedacht en toch Toby’s as zelf wilde ophalen bij het dierenuitvaartcentrum was dat geen enkel probleem. We werden fijn opgevangen toen we de as kwamen halen, en ook de pootafdrukjes en de plukjes haar waar ik om had gevraagd waren heel mooi verzorgd in een blikje in hartjes vorm, de plukjes haar zaten erbij in een klein flesje. Ze hadden er zelfs aan gedacht om van elke kleur haar een klein beetje in het flesje te doen. Ik ben heel erg tevreden over hun service en zou iedereen aanraden hierheen te gaan.
Dana BOSTON
5
Enorm dankbaar zijn wij voor alles wat jullie gedaan hebben. Onze bruine labrador Alfa is op 22 oktober plotseling ingeslapen. Terwijl ik, haar mama/vrouwtje verweg was. Ik kon niet eens afscheid van haar lichaam nemen. Maar jullie waren er zo lief om foto's van onze mooi opgebaarde Alfa te nemen. Enorm dankbaar zijn wij. Wij raden jullie iedereen aan. Diep vanuit onze harten en ook namens Alfa BEDANKT.