Dierenuitvaartcentrum Maas en Beek
Welkom bij Dierenuitvaartcentrum Maas en Beek
Wij zijn een klein dierencrematorium, centraal gelegen in het Maasdal en in het stroomgebied van de Geleenbeek. De sfeer wordt gekarakteriseerd door rust en intimiteit. Ons dierenuitvaartcentrum biedt verschillende opties om een crematie te kiezen die bij jouw huisdier past.
Afscheid nemen
Bij Dierenuitvaartcentrum Maas en Beek bieden we de volgende diensten aan:
Urnen en gedenken
Je kunt ervoor kiezen om de asresten duurzaam te bewaren in bijvoorbeeld een urn, as-sieraad of beeltenis. Deze worden in vele kleuren, vormen en materialen gemaakt.
We tonen je graag onze uitgebreide collectie. Wil je meer informatie en alvast kijken naar het aanbod? Klik hier.
Openingstijden
Naast onze reguliere openingstijden zijn wij iedere dag -ook in het weekend- telefonisch bereikbaar tot 21.00 uur.
Een bezoek aan Dierenuitvaartcentrum Maas en Beek kan alleen op afspraak, zo kunnen we aan al onze klanten gepaste aandacht geven. Aan diensten na 18.00 uur, in het weekend en op feestdagen zitten extra kosten verbonden, klik hier voor meer informatie.
Openingstijden
-
Maandag09:00 - 17:00
-
Dinsdag09:00 - 17:00
-
Woensdag09:00 - 17:00
-
Donderdag09:00 - 17:00
-
Vrijdag09:00 - 17:00
-
ZaterdagGesloten
-
ZondagGesloten
Onze recensies
Stephanie Vanwandelen
5
Personeel is heel behulpzaam en heel vriendelijk mijn hond wodan lag er heel mooi bij hartelijk bedank er voor met vriendelijke groet didier en stephanie
remco singels
5
Bedankt voor jullie zorgen voor E.T Dit heb hij ook zelf gewild nod maals Bedank groetjes van Remco Singels en E.T 🐾🐾🐾
Cor Horsmans
5
Gisteren 13 mei is onze poes Dommel overleden op 19-jarige leeftijd. We werden door Ramon liefdevol opgevangen en begeleidt. De dag erna mochten we de as komen ophalen. En ook deze mevrouw was zo liefdevol en praat met respect over de dieren. Hiervoor onze dank’! We zijn zo ontzettend verdrietig. Maar dit verzachte alles. Mvg Fam Horsmans
Kenny Pieters
5
Alle lof naar dit crematorium! Mijn katje lag er prachtig bij, ik had geen beter afscheid kunnen dromen. Ik was werkelijk sprakeloos. Een mooie urn uitgezocht en over een weekje is ze terug bij mij ♥️